5 let spolupráce s Grand Vital: proč je pro výrobce důležitá brand page?
Když se řekne granule pro psy, většině lidí se vybaví nekonečné řady pytlů v regálech supermarketů, pestré barvy a lákavé slogany. V tomto moři konkurence se snaží prosadit i český výrobce a prodejce Grand Vital, který se zaměřuje na superprémiové granule té nejvyšší kvality. Společnost Grand Vital se dlouhodobě potýkala s nízkou konverzí z PPC kampaní a vysokým bounce rate e-shopu. Lidé sice na e-shop skrze inzerce klikali, ale po rychlém prozkoumání produktů ho opouštěli bez nákupu. Bylo zřejmé, že chybí silný brand, který by odlišil Grand Vital od konkurence a zdůraznil jeho jedinečné vlastnosti.
Vytvoření micropage pro budování značky
Po analýze aktuálně běžících marketingových aktivit jsme identifikovali hlavní problém - vyhledávací PPC kampaně směřovaly přímo na produktové stránky bez budování povědomí o značce, chyběla dopadová stránka s vysvětlením filozofie značky Grand Vital. Lidé tak nevěděli, co od Grand Vitalu očekávat, a neviděli důvod, proč si vybrat jeho produkty před konkurencí.
Cílem naší vzájemné spolupráce bylo vytvořit micropage, která by srozumitelně prezentovala hodnoty a benefity značky Grand Vital. Micropage se stala dopadovou stránkou brandových a obsahových PPC kampaní a sloužila jako informační brána do světa psích krmiv Grand Vitalu. Návštěvníci se na ní dozvěděli o filozofii firmy, kvalitě vyráběných krmiv a dalších výhodách spojených s nákupem superprémiového krmiva pro psy. Takto vystavěnou stránku jsme předřadili e-shopu tak, aby lidé vyhledávající krmiva Grand Vital měli nejdříve možnost poznat značku a až poté se rozhodovat o nákupu.
Vytvoření blogu a rozšíření produktových popisků
Současně s tvorbou micropage došlo k rozšíření produktových popisků na e-shopu a vytvoření blogu Grand Vital. Blog jsme začaly plnit tématickými články, které obsahovaly nejen užitečné informace o výživě psů a výběru granulí, ale také o řešení psích problémů s výchovou nebo zdravím. Díky tomuto obsahu se Grand Vital stal důvěryhodným zdrojem informací pro chovatele psů, a posílil tak svou pozici na trhu.
Síla značky Grand Vital začala postupně stoupat a hromadili se i spokojení zákazníci. Jedním z nich byla například česká influencerka Monika Marešová, která svou spokojenost sdílela se svými sledujícími na svém instagramovém účtu, díky čemuž pomohla ještě více zvýšit povědomí o značce a přivést na web Grand Vitalu nové publikum.
Výsledek na sebe nenechal dlouho čekat. Bounce rate e-shopu klesl o desítky procent, lidé se začali více zajímat o původ a charakteristiku psího krmiva Grand Vital a konverze začaly narůstat. Příběh Grand Vitalu ukazuje, jak důležité je v dnešní uspěchané době budovat kromě konkurenceschopných produktů i silný brand. Díky promyšlené strategii a cíleným aktivitám se firmě Grand Vital podařilo proniknout na trh s prémiovými granulemi pro psy a stát se vyhledávaným výrobcem mezi chovateli, kteří pro své mazlíčky chtějí jen to nejlepší.