Absolvovali jsme kurz „Jak na obsah jako profesionální kreativci“ od Michelle Losekoot
Když před rokem absolvovala Lucka s Michalem kurz “Jak na sítě” od Michelle Losekoot a Elišky Vyhnánkové, říkali si cestou z Fóra Karlín, že kdyby Michelle otevřela speciální kurz na obsah, musí se ho zúčastnit i další jejich kolegové z TRITON IT. Takže když Michelle oznámila školení “Jak na obsah jako profesionální kreativci”, neváhali jsme a na kurz jsme vyrazili. Čekalo nás intenzivních 4,5 hodiny v prostorách historického domu na Praze 1 s množstvím cenných informací.
Kreativita na prvním místě
Kurz "Jak na obsah jako profesionální kreativci" je intenzivním a inspirativním zážitkem pro všechny, kdo se chtějí zdokonalit v tvorbě obsahu a stát se profesionálními kreativci. Důraz na kreativitu je zřejmý již od začátku kurzu. Michelle zdůrazňuje, že právě kreativita ve spojení s divergentním myšlením je základním stavebním kamenem úspěšného obsahu, a tak již úvodní představení se a seznámení s dalšími účastníky kurzu vyžaduje určitou dávku kreativity.
Kromě teoretického výkladu se kurz zaměřuje především na praktické techniky tvorby obsahu, do kterých jsou jednotliví účastníci zapojeni. Lektorka Michelle představuje různé strategie, které pomáhají vytvářet zajímavý a efektivní obsah pro různorodé cílové skupiny. Techniky jako HHH, náhodná proměnná, metoda volných asociací, zabití předpokladů nebo opačný vesmír - všechny tyto přístupy jsou nejdříve teoreticky uvedeny, následně ukázány na příkladech a zakončeny praktickou aktivitou, do které jsou zapojeni všichni účastníci.
“Špatná odpověď není chyba, ale známka kreativity”
Kurz poskytuje spoustu informací a užitečných tipů pro tvorbu obsahu. Účastníci získávají komplexní přehled o nejnovějších trendech v oblasti tvorby obsahu a strategií online marketingu. Michelle s námi sdílí své bohaté profesní zkušenosti a konkrétní příklady úspěšných kampaní. Účastníci mají také příležitost seznámit se s aktuálními nástroji a technologiemi, které mohou využít ve své práci. Upozaděna není ani v dnešní době velmi oblíbená umělá inteligence, AI nástroje totiž mohou být velmi cenným pomocníkem při tvorbě obsahu a marketingových strategií.
Atmosféra je velmi příjemná a podporující. Michelle Losekoot je zkušená a energická lektorka, která dokáže vytvořit inspirativní prostředí. Účastníci se cítí pohodlně a jsou povzbuzováni k aktivnímu zapojení do diskuzí a aktivit. Špatná odpověď není chybou, ale ukázkou kreativního myšlení. Interakce mezi účastníky je také podporována, což umožňuje výměnu nápadů a zkušeností z různorodých oborů. Akce se totiž účastnili nejen "markeťáci", ale také majitelé firem a zatím marketingem nepolíbení nadšenci.
Čím se hodí kurz kreativity číslařům z TRITON IT
Pro našeho senior PPC specialistu Marka bylo toto školení klíčové pro zdokonalení tvorby inzerátů, kde se snaží krátkým a úderným textem oslovit danou cílovou skupinu, přičemž musí často bojovat s lascivním stylem konkurence. Pro business analytika Davida přinesl kurz důležitý vhled do procesu tvorby obsahu a příběhů, které prodávají produkty. V průběhu celého školení byl kladen důraz na storytelling a na efektivní prezentaci klíčových informací, z čehož může během své práce čerpat. Manažerka sociálních sítí Lucka si odnesla cenné informace o tvorbě obsahu na sociální sítě, kdy Michelle prezentovala metody práce s aktuálními trendy a tvorby takových příspěvků, které dokáží zaujmout správnou komunitu.
Příjemné setkání s přísunem inspirace
Z akce odcházíme s pocitem příjemného kreativního vyčerpání. Školení "Jak na obsah jako profesionální kreativci" od Michelle Losekoot totiž nabízí výjimečnou příležitost pro rozvoj tvůrčích schopností a získání užitečných dovedností v oblasti tvorby obsahu. Zásobu energie pro všechny aktivity zajišťuje velmi chutné občerstvení a bezedný přísun výborné kávy, a tak jsme již po odchodu z kurzu připraveni přenést načerpané znalosti do praxe při tvorbě obsahu pro naše klienty.