Předali jsme Libeřským lahůdkám naše know-how v sérii workshopů

V TRITON IT jsme nedávno pro našeho klienta Libeřské lahůdky připravili čtyřdílný workshop, ve kterém jsme představili různé marketingové přístupy a nástroje k efektivnímu plánování, řízení a vyhodnocování prodejních a HR kampaní. Naším cílem bylo ukázat nejen to, jak tyto strategie využíváme v praxi, ale také pomoci klientovi lépe porozumět tomu, jakým způsobem je efektivně měřit a vyhodnocovat. Níže přinášíme stručný přehled jednotlivých bloků.

školení v Libeřských lahůdkách
Obr. 1: Sérií workshopů jsme Libeřským lahůdkám předali naše know-how z oblasti výkonnostního marketingu, správy sociálních sítí a SEO.

1. Workshop: Google Ads a Google Analytics - Pokročilé vyhodnocování kampaní

První blok vedl Michal Rost se Sergejem Tokárem a zaměřili se na pokročilé analýzy a vyhodnocování reklamních kampaní v Google Ads a Google Analytics. Účastníci získali přehled o tom, jak sledovat a hodnotit výkonnost kampaní. Naučili se pracovat s reporty a viděli, jak lze integrovat data mezi Google Ads a Google Analytics a jak zjednodušit analýzy a reporting. Během přednášení jsme představili případové studie i názorné příklady. Ty účastníkům umožnily získat reálný vhled do procesů, které sami v TRITON IT denně využíváme k optimalizaci kampaní.

Vytváření publika
Obr. 2: Správné zacílení reklamy je klíčové pro úspěšnost kampaní. Proto je důležité vybrat takové uživatele, kteří mají největší potenciál stát se vašimi zákazníky.

2. Workshop: Sociální sítě - Trendy, strategie a efektivní komunikace

Druhý blok, vedený Lucií Sedláčkovou a Sergejem Tokárem, byl zaměřen na sociální sítě a jejich rostoucí význam. Prošli jsme aktuální trendy, populární platformy jako Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok či X a zaměřili se na to, jak se jejich publikum liší. Dále jsme se věnovali tvorbě efektivní strategie pro sociální sítě a přípravě publikačního plánu s ohledem na cílové skupiny klienta. Libeřské lahůdky si odnesly praktické postupy, jak si nastavit cíle a jak měřit úspěch na jednotlivých platformách. V závěru jsme se pak zaměřili i na odlišnosti komunikace napříč kanály, které jsou klíčové pro úspěšné kampaně.

3. Workshop: Obsah a kampaně na sociálních sítích

Ve třetím bloku jsme šli ještě hlouběji do tvorby obsahu na sociální sítě. Lucie Sedláčková a Sergej Tokár se soustředili na klíčové principy, jak vytvářet atraktivní a hodnotné příspěvky. Libeřské lahůdky si odnesly postupy pro tvorbu vizuálního a textového obsahu s důrazem na storytelling, který posiluje emocionální vazbu s publikem. V rámci workshopu jsme také probrali metriky a strategie, jak efektivně kampaně vyhodnocovat a dále optimalizovat. Významným tématem byla identifikace a analýza cílových skupin, což je zásadní krok k tomu, aby kampaně skutečně oslovily ty správné zákazníky.

A/B testování
Obr. 3: A/B testování může být efektivním způsobem pro vyhodnocení výkonu jednotlivých typů reklam.

4. Workshop: Google Ads a Google Analytics - Základy a nastavení, SEO optimalizace a tvorba obsahu

Poslední blok jsme věnovali základům Google Ads, Google Analytics a SEO. Sergej Tokár, David Trojan a Michal Rost představili účastníkům jednotlivé typy PPC kampaní, od jejich nastavení až po přehled hlavních metrik, které je potřeba sledovat a pro které je potřeba nastavit měření na webu. Na příkladech jsme ukázali, jak Google Analytics nastavit, jak interpretovat jeho data a jak tyto informace využít pro efektivní rozhodování. Praktické ukázky a případové studie umožnily nahlédnout do procesů a metod, které se nám osvědčily při práci s našimi klienty.

V rámci SEO jsme popsali základní on page a off page SEO faktory, které ovlivňují výslednou pozici webu ve výsledcích vyhledávání. Upozornili jsme na časté chyby, kterých se (nejen) copywriteři často dopouští a představili jsme základní pravidla, která jsou důležitá pro správnou tvorbu obsahu na základě dat. Tyto informace se staly podkladem pro kompletní revizi stávajícího obsahu na webových stránkách našeho klienta.

Meta tagy
Obr. 4: Meta tagy jsou často opomíjeným SEO faktorem, ačkoliv se jedná většinou o první informace, které o vašem webu získá nejen Google, ale především vaši potenciální zákazníci.

Naše workshopy pro Libeřské lahůdky byly přínosné nejen v oblasti získání nových znalostí, ale také posílily vzájemnou spolupráci. Klienti se díky těmto workshopům seznámili s našimi postupy, což přináší oboustranně výhodné prostředí pro další spolupráci. S důrazem na data, analytiku a pochopení cílových skupin jim pomáháme vytvářet silné kampaně, které mají měřitelný dopad. Děkujeme Libeřským lahůdkám za příležitost spolupracovat a věříme, že naše know-how přispěje k jejich dalšímu růstu na trhu.

Chcete zvýšit své povědomí o fungování marketingu?