Jak jsme díky brand page vybudovali nový zdroj prodeje pro značku MISURA
MISURA je inovativní česká společnost založena Jiřím Mihelem. Cílem MISURA je stát se přední evropskou značkou monitorů a vyvíjet pro své zákazníky takové produkty, které usnadňují jejich každodenní život a pomáhají s efektivitou nejen práce, ale využití volného času. Portfolio produktů tak zahrnuje široký výběr přenosných a stolních monitorů a ergonomických pomůcek pro kancelář, domácnost či auto.
Vytvoření brand page
Aby byla MISURA schopná své produkty představit veřejnosti, ukázat jejich klíčové výhody, nabídnout návody na používání nebo třeba přinést rozhovory se spokojenými zákazníky, rozhodli jsme se vytvořit brandovou stránku na adrese misura.store. Máme dlouhodobou zkušenost s tím, že pokud se výrobce spoléhá jen na šablonový eshop a nemá vlastní brand page, je pro něj výrazně obtížnější zaujmout a prosadit se mezi spotřebiteli. Především v případě MISURA jsme věděli, že o vlastnostech a účelu produktů toho můžeme hodně říci a ukázat.
Na MISURA.store se snažíme zajistit, aby naše články a videa byly vytvořeny s ohledem na aktuální potřeby a zájmy našich čtenářů, náměty čerpáme i z nejčastějších dotazů na zákaznickou podporu MISURA. Pro dosažení tohoto cíle začínáme u každého článku s počáteční analýzou klíčových slov pomocí nástroje WebMedea, který nám umožňuje identifikovat témata, která jsou pro naši cílovou skupinu nejrelevantnější. Poté, co máme tyto klíčové pojmy identifikovány, přistupujeme k psaní článku, kde využíváme právě tato klíčová slova k tomu, abychom zajistili co nejlepší pozici webu v organickém vyhledávání.
Správné použití umělé inteligence hraje dnes již klíčovou roli v procesu tvorby obsahu na MISURA.store. Nejenže nám ve spojení s reálnými zkušenostmi zákazníků přináší inspiraci pro nové články, ale dokáže také tvořit jejich osnovy a kostry. Nicméně je důležité zdůraznit, že i když umělá inteligence poskytuje cenné podklady, my jsme stále primárním zdrojem informací a zajišťujeme zadaní i finalizaci obsahu tak, aby byl správný, pravdivý a nesl přidanou hodnotu pro čtenáře.
Konečný článek je nasazen pomocí šablon vytvořených ve WordPressu, což nám umožňuje efektivně a systematicky prezentovat obsah naší stránky. Každý článek je pečlivě propleten odkazy na další relevantní články, což posiluje čtenářskou zkušenost a zvyšuje provázanost našich stories. Navíc jsou články přeloženy do několika světových jazyků, včetně angličtiny, němčiny a francouzštiny, aby byl obsah dostupný co nejširšímu publiku. Nasazení a následné přeložení jednoho takového článku nám zabere v závislosti na délce textu a počtu přiložených obrázků čas v řádu jednotek hodin.
Jak zvýšit prodeje ze článků s radami?
Kromě předem vytvořených šablon náš vývojový tým v prostředí WordPressu připravil i dynamické produktové boxy. Ty jsou napojeny na e-shop MISURA, ze kterého jsou posílána data včetně produktových fotografií o jednotlivých produktech, která jsou následně zobrazována právě v každém článku. Díky tomu dokážeme provázat například článek o masážní pistoli MB1 Pro s detailem produktu v e-shopu, a to včetně aktuální ceny v dané měně podle zvolené jazykové mutace, a čtenář se tak může jednoduše prokliknout a pokračovat v nákupu. Takových produktových boxů máme více než 60, přeložených do celkem deseti jazyků.
Jakmile MISURA přenosné monitory představila, zvedl se o ně obrovský zájem. Lidé se začali zajímat o to, jaký monitor je pro jejich notebook nejvhodnější a kolik kabelů bude potřeba k propojení. Abychom lidem mohli rychle a automatizovaně odpovídat na tyto dotazy, vytvořili jsme online konfigurátor kompatibility notebooků s monitory MISURA. Ten se skládá z databáze obsahující specifikace notebooků pro všechny výrobce a modely, konkrétně počet USB, HDMI portů nebo verze procesoru. Vedle databáze běží automatizovaný skript, který aktualizuje databázi notebooků z velkých e-shopů. Tento nástroj umožňuje uživatelům rychle a snadno najít nejlepší přenosný monitor pro jejich notebook a zjistit, kolik kabelů budou potřebovat k připojení.
Díky neutichající soustavné práci nejen na tvorbě vysvětlujícího obsahu, ale také na vývoji dynamických produktových boxů a vlastní databáze pro správu konfigurátoru, se nám podařilo z brandové stránky MISURA.store vybudovat jednak cenný zdroj informací pro zákazníky MISURA, ale také zdroj nákupů pro e-shop MISURA.shop.