Jak s MRM stavební servis spolupracujeme na tvorbě referencí
Reference jsou důležitým prvkem v B2B i v B2C. Pokud firma dokáže vhodně zvolenou komunikací odprezentovat svou práci a spokojenost dosavadních zákazníků, vzbudí tím důvěru v sama sebe. Reference totiž v přesyceném konkurenčním prostředí slouží jako signál k potenciálním zákazníkům, že nabízený výrobek nebo služba je lidmi prověřený. V rozhodovacím procesu jsou reference rovněž důležitým prvkem, který může jazýček vah vychýlit na vaší stranu.
Pro MRM stavební servis již čtvrtým rokem děláme kompletní správu IT infrastruktury. Firma na trhu působí od roku 2016, kdy se začala starat o finalizaci interiérových rekonstrukcí s důrazem na promítnutí firemní kultury jejích klientů do výsledné podoby kancelářských a reprezentativních prostor. Jelikož jsou výsledné realizace především estetickou, ale i funkční záležitostí, bylo potřeba v rámci marketingu tyto informace předávat potenciálním klientům, a prezentovat tak dosavadní práci.
Obsah v podobě referencí
Abychom mohli prezentovat dosavadní realizace, začali jsme úzce spolupracovat jak s vedoucími jednotlivých projektů, tak s jednotlivými designéry a architekty, abychom mohli sestavit podrobné reference pro nový web MRM. Stanovili jsme si proces, na základě kterého je možné zajistit rychlé sepsání referenčního textu, profesionální nafocení potřebných interiérových prvků a přidání těchto informací na web. K těmto účelům jsme sestavili jednoduchý dotazník, který vedoucí projektů vyplňují po dokončení rekonstrukce, a se kterým následně pracuje náš obsahový tým.
Na webu jsme v prostředí WordPress vytvořili šablonu na míru, čímž si zajišťujeme, že všechny reference přidané na web mají jednotnou strukturu a design. Vytvořili jsme si efektivní proces, ve kterém dáváme dohromady prezentace realizací tak, aby byly po obsahové i vizuální stránce maximálně srozumitelné a inspirativní pro potenciální klienty. Vybrané reference doplňujeme rozhovory s architekty a designery. Ti představují svou práci ve větším detailu a umožňují čtenáři získat inspiraci k rekonstrukci svých firemních prostor.
Správa sociálních sítí Instagram a LinkedIn
Reference a články, jako například rozhovory s architektkou, následně prezentujeme i na sociálních sítích. Pro tyto účely jsme přebrali kompletní správu instagramového profilu, pro který jsme zvolili jednoduchý a čistý styl. Prezentovány jsou zde jak jednotlivé reference, tak ukázky dalších služeb klienta. Kromě Instagramu MRM stavební servis prezentuje své výsledky i na námi spravovaném účtu na LinkedIn. Na něm jsou pravidelně umisťovány nejen reference, ale i zajímavosti ze světa architektury, jako jsou například nové a moderní stavební prvky, architektonické návrhy nebo nové produkty partnerských firem.
Organické vyhledávání jako hlavní náběrový kanál
Po několika letech kontinuální práce jsme na webových stránkách vybudovali portfolio čítající téměř sto referenčních objektů. Díky funkčnímu procesu spolupráce s vedoucími zaměstnanci našeho klienta a zakomponování správných klíčových slov získaných z analytického nástroje WebMedea jsme dokázali z obsahu vytvořit silnou konkurenční výhodu MRM stavební servis. Organické vyhledávání se společně se sociálními sítěmi stalo hlavním náběrovým kanále celého webu, a dnes tak více než 60 % uživatelů přijde právě z organických výsledků nebo z instagramového a LinkedIn profilu.