Představení Triton IT
TRITON IT je softwarová a marketingová společnost s více než 10 lety zkušeností. Stavíme na pevných technických základech. Majoritu našich klientů tvoří firmy ze segmentu B2B. Především jsou to výrobní firmy z oblasti strojírenství, automotive či elektroniky. Dále projekční a realizační firmy z energetiky či stavebnictví. V neposlední řadě pak oborové asociace. Více v našich případových studiích.
Kompetence
Naše kompetence sahají od konfigurace a provozu hardwarových řešení, přes tvorbu softwarových aplikací a webových stránek, po kompletní nastavení analytiky a správu jednotlivých marketingových kanálů. Pro naše klienty fungujeme jako zajišťovatel kompletních služeb na klíč i jako dodavatel dílčích řešení.
Charakteristika
Zabýváme se moderními technologiemi. Vycházíme však z konzervativního matematicko-fyzikálního prostředí, pro které jsou typická tvrdá fakta a důkazy. Respektive podložené hypotézy a metodické statistické postupy. Tento přístup se odráží v našem řešení výzev i práci s daty. Předáváme ho také našim novým kolegům.
Vize
Jsme přesvědčeni, že osobní i firemní růst závisí na stabilním podnikatelském prostředí a zdravé domácí ekonomice. V rámci takové ekonomiky by se měla vytvářet většina přidané hodnoty a činit klíčová rozhodnutí. Tato rozhodnutí povedou k většímu uplatnění lokálních produktů a služeb jak na domácím, tak na zahraničním trhu. V rámci své činnosti proto chceme soustavně přispívat k vyšší konkurenceschopnosti a nezávislosti místních firem. Vytvářet pro ně část jejich přidané hodnoty ve formě informačních systémů na míru
Historie
TRITON IT v roce 2014 založili Michal Rost, Marek Rost a Petr Čeněk.
V letech 2015 až 2017 jsme pro naše klienty vytvořili desítky webových stránek. Spravovali jsme PPC kampaně s měsíčními rozpočty v řádech stovek tisíc. Důvěru nám svěřili majitelé eshopů i kamenné obchody pro online podporu místa prodeje. Pracovali jsme zejména pro eshopy a firmy z oblastí zdraví, módy, vybavení domácnosti a stavebních úprav interiérů.
Roky 2018 až 2019 pro nás byly přelomové. Od spokojených klientů jsme získali doporučení a začali jsme být úspěšní v presalesu u větších podniků. Ve skladbě našich klientů začal hrát významější roli segment B2B. A to díky našim analýzám, které jsme tvořili v rámci naší sesterské společnosti WebMedea services, založené v roce 2016. Majitele a ředitele výrobních společností zaujal náš způsob uvažování, rešili jsme s nimi marketingové strategie. V oblasti B2C jsme se rozšiřovali o nové klienty a to zejména v oblasti sportu a gastronomie. Na konci roku 2019 jsme do konce dotáhli několik příběhů, které jsme před lety započali. Obvzláště pyšní jsme na náš příběh růstu se společností Planet A.
Covidové roky 2020 a 2021 se u nás nesly ve znamení většího příklonu k IT a vývoji softwaru - oborům, z nichž jsme původně vzešli. Klienti si začali všímat našeho přesahu v IT a schopností řešit jejich technické výzvy. Díky technologiím a spolupráci s B2B segmentem se nám dařilo udržet růst i když covidová opatření zlikvidovala nebo dočasně vypla téměř všechny naše klienty z oboru sportu, cestování a gastronomie. V rámci marketingu s eshopy jsme řešili taktiky jak se bránit tomu, aby jim všechny příležitosti nevyluxovali velcí hráči. Vstoupili jsme do společnosti MISURA, kde jsme získali zodpovědnost za IT a marketing. S očekáváním budoucí krize v ecommerce jsme po celý rok 2021 investovali do budování značky, organického dosahu a lokalizace pro sousední trhy.
V roce 2022 jsme pokračovali v růstu. Naším pilířem byly nejen kampaně pro velké firmy, například STILL, PREFA ALUMINIUMPRODUKTE, RI OKNA, PRESBETON, ale také investice do nových webů, informačních systémů a IT infrastruktury. MISURA v celém roce rostla navzdory krizi v ecommerce. A to zejména díky expanzi do Maďarska a Polska. Příběh MISURA se líbil i v Komerční bance . Spravované rozpočty v účtech našich klientů dosáhly hodnot v řádu milionů.
V TRITON IT vnímáme svou práci jako službu našim klientům. Držíme se hesla "náš zákazník, náš pán". Současně se však našim klientům snažíme být dobrými rádci a průvodci digitálním světem - upozornit je na příležitosti i hrozící rizika. Věříme, že konkurenční výhody lze dosáhnout nejen na úrovni samotné služby či produktu, ale rovněž díky přidané hodnotě v budované IT infrastruktuře i způsobu myšlení v marketingu.