Stáž v marketingové firmě – jak probíhaly dva týdny s Jirkou a Natálií?

V TRITON IT rádi dáváme příležitost mladým lidem, kteří se u nás postupem času vypracovávají do seniorských pozic, nebo nabírají zkušenosti v rámci studentských stáží. Tuto tradici jsme dodrželi i letos, kdy jsme na dva týdny přivítali Jirku a Natálii – studenty pražských středních škol s obchodním zaměřením.

Stážisté v TRITON IT
Obr. 1: Jirka s Natálií se v našich kancelářích ihned zabydleli a dva týdny naslouchali školením našeho týmu. Sami pak měli možnost zpracovat vlastní business plán pomocí nástroje WebMedea nebo vyzkoušet si práci PPC specialisty.

Proč si Jirka a Natálie vybrali právě nás?

Jak nám Jirka s Natálií potvrdili, obchod a marketing pro ně mimo jiné znamená práci s daty a efektivní využívání umělé inteligence. Díky našemu členství v České asociaci umělé inteligence a pravidelnému publikování na téma využívání AI nejen při tvorbě grafiky a obsahu jsme Jirku i Natálii nezávisle na sebe oslovili právě my, a tak jsme se mohli domluvit na dvou intenzivních, ale přesto zábavných týdnech obchodně-marketingové stáže.

Jak probíhá stáž v TRITON IT?

Během svého pobytu v našich zličínských kancelářích stážisté absolvovali několik odborných školení od našich zkušených kolegů. Naučili se efektivně analyzovat online trh pomocí nástroje WebMedea, který jim pomohl při jejich samostatné práci na business plánu pro jejich vlastní podnikání. Dále se seznámili s tvorbou textového a grafického obsahu za použití umělé inteligence, což jim umožnilo vidět, jak mohou nové technologie zefektivnit a zrychlit práci v různých oblastech. Jirka s Natálií měli rovněž možnost nahlédnout pod ruce našemu vývojovému týdnu a vyslechnout si zajímavé postřehy z obchodních jednání od obchodního manažera Tommyho.

Kromě načerpání teoretických znalostí z oblasti digitálního marketingu se Jirka s Natálií seznámili se správou PPC kampaní, kterou si mohli prakticky vyzkoušet pod dohledem Serži Tokára. Po souhlasu klientů, byli oba stážisti  aktivně zapojeni do debat a pravidelných porad s našimi klienty MISURA a Losky. Svými postřehy a zajímavými nápady přispěli k novým pohledům a kreativním řešením, což bylo obohacující jak pro ně, tak pro naše klienty. 

Bavila mne snad každá „přednáška“ od zaměstnanců i Michala. Určitě jsem si nejvíce vzala od Serži a jeho práci PPC-čkaře. Také mne bavilo téma „Seznámení s nástrojem WebMedea“ a důležitost klíčových slov od Davida.

Pro náš tým to byly dva skvělé týdny, během kterých jsme měli příležitost pracovat s mladými a nadšenými lidmi. Jirka a Natálie ukázali, že mají velký potenciál a že jsou schopni rychle se učit a aplikovat nové znalosti v praxi. Věříme, že tato zkušenost byla pro ně přínosná a že je motivuje k dalšímu rozvoji v oblasti marketingu a technologií a naše cesty se v budoucnu možná ještě potkají. Těšíme se na další ročník a nové stážisty, kteří přinesou svěží vítr do našich projektů a týmů.

Máte zájem o stáž v našem týmu?